09-06-2019, 13:14
OGŁOSZENIE
Mamy dla was radosną nowinę, po dłuższym czasie przestoju WZNAWIAMY rekrutację z dniem 10.06.2019r. Wszystko dostępne jest wątku REKRUTACJE. Nowością wraz ze wznowieniem rekrutacji jest zmiana przebiegu procesu rekrutacyjnego – od teraz nie zakładacie sami kont, dokonywane jest to po pozytywnym przejściu rekrutacji. Zmiana jest spowodowana walką z botami, multikontami, oraz innymi nieuczciwymi zachowaniami.
W kwestii awansów:
1. Osoby ubiegające się o awans z rangi DK na ZK -> Tu się nic nie zmienia
2. Osoby ubiegające się o awans z rang K na DK oraz PK na K -> Osobom, którym przedawnił się okres awansu, dostaną go 10.06.2019r. Natomiast reszta zostanie awansowana zgodnie z terminem z uchyleniem progów punktowych.
Ostatnią kwestią jest sprawa z punktami i podliczeniem kwartalnym. Podczas awarii wykonywanie kursów przebiegało bez zarzutów i wypracowane punkty nie przepadły ani nie przepadną. Start okresu podliczenia kwartalnego datowany będzie na dzień awarii forum (06.05.2019r.) Punkty, które wypracowaliście zostaną w postaci postu wstawione do waszego wątku z raportami jako oddzielny post i będą normalnie liczone w podliczeniu kwartalnym.
Wraz ze wznowieniem działania forum dostępne są dla Was nowe firmowe modele, wszystko czeka w dziale DOWNLOAD! Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.
Czas teraz na podziękowania dla osób, bez których forum by nie powróciło:
· Piotr88010· Bartłomiej
· Maciu
· kapsel4
· Pabu
· Stanisław
· Klocek
· pmichalp
· Kacper
· Nikos120403
· mkcafe14
· mdmdnd
· Banan
· Anakin1000
· oraz wszystkim pracownikom, który wytrwali i nie opuścili firmy w trudnym okresie.